Hear me Allah

Ya Allah
Tuhan yang maha pemurah lagi maha penyayang
Tuhan yang maha mendengar lagi maha mengasihani
Hamba Mu yang hina ini memohon kepadaMu Ya Allah
Izinkanlah kami menjadi ibu dan ayah
Izinkanlah kami memiliki zuriat
Kurniakanlah kami zuriat yang soleh dan solehah
Kurniakanlah kami zuriat yang akan mendoakan kami
apabila kami sudah tiada kelak
Kurniakanlah kami zuriat yang akan
menyebarkan agama suciMu Ya Allah
Makbulkanlah doa kami Ya Allah
Amin Ya Rabbal Alamin

Tuesday 6 November 2012

Recent Activity

Salam

2 malam lepas layan movie Nightmare on Elm Street dengan Orphan
Mak ai...seremmmmm...
Citer Orphan tu dah 2 kali saya tengok tau
Memang best sangat-sangat
Yang citer Nightmare tu pun best jugak




Balik keje semalam pulak terus bukak movie Wrong Turn 2
Citer tu pun saya dah tengok banyak kali
Saya memang suka citer Wrong Turn 
Dari Wrong Turn1 sampai 5
Tapi yang WR 5 tu tak best sangat
Macam tak 'berapa pandai' je
Hehehe


Tapi citer tu extreme skit la
Siapa yang tak boleh tengok darah tu jangan la tengok
Malam semalam ingat nak tengok Final Destination 5


Last2 tertidor plak
Actually movie2 tu semua movie lama
Saya je yang suka layan
Entah2 orang lain dah bosan dah tengok

Dah takde keje sangat la tu kan sampai asyik layan movie je
 Mana taknya, dah 2 hari tak jumpa hubby tau
Dia kena outstation
Nak buat apa lagi
Layan muvie je laaa....

Harini ingat nak tengok citer Last House on the Left la pulak.
Hehe.


Movie2 tu semua saya download je. 
Puas tengok. 
Saya siap beli external hard disk untuk simpan movie je.
Ataupun boleh tengok online je kat watch32.com
Tengok la sampai pengsan
Hehe

See ya!


No comments:

Post a Comment