Hear me Allah

Ya Allah
Tuhan yang maha pemurah lagi maha penyayang
Tuhan yang maha mendengar lagi maha mengasihani
Hamba Mu yang hina ini memohon kepadaMu Ya Allah
Izinkanlah kami menjadi ibu dan ayah
Izinkanlah kami memiliki zuriat
Kurniakanlah kami zuriat yang soleh dan solehah
Kurniakanlah kami zuriat yang akan mendoakan kami
apabila kami sudah tiada kelak
Kurniakanlah kami zuriat yang akan
menyebarkan agama suciMu Ya Allah
Makbulkanlah doa kami Ya Allah
Amin Ya Rabbal Alamin

Monday 21 January 2013

Akhirnya...

Salam

Oh...lamanya blog ini tidak ber up date -_-'
Erm...nampak tak?
Nampak tak kat sebelah kanan tuu?
Yang ada tulis My Blogshop tuuu?
Saya dah ada blogshop..yeayyy...*lompat tinggi-tinggi*
Sebenarnya memang dah lama verangan nak bukak blogshop sendiri
Sebelum keje dulu memang ada keinginan nak bukak butik
Tapi bila dah dapat keja ni keinginan tu terhenti kat situ je
Then sekarang baru ada kekuatan nak bukak blogshop
Ye la, memandangkan saya keja ofis hour so kalau saya bukak butik macam susah plak kan takde sape nak manage
So saya bukak la blogshop ni supaya boleh la saya manage walau di mana saja dahku berada
Wah wah wah



Harapan saya agar sudi2 lah kawan2 semua menjengah ke blogshop saya  ye..dan..dan..dan....
Sudi2 lah follow dan..dan..dan...shopping2 kat situ....hehehehe
Sesiapa yag ada fb boleh la search rosua boutique dan ...dan....sudi2 kanlah klik LIKE ye...dan..dan...shopping2 sekali..heeeehehehe*blushing*
saya jual murah2 je...kebanyakan tudung kat kedai saya adalah hasil tangan saya sendiri
tu yg agak bizi sikit tu
tapi apa pun saya seronok sangat dapat buat apa yg saya minat
Saya harap rakan2 kat sini sudilah menyokong saya ye...
Terima kasih banyak2...


Till then
 Wassalam




4 comments:

  1. wahh...tahniah, nti sy like2 dkt page tue..tahniah!!

    ReplyDelete
  2. Congratz :)
    semoga bisnis awak berkembang maju..
    kreatifnya , pandai jahit tudung :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. insyaallah...aminn....boleh la suwaibah...kalau nak order pun boleh...=)

      Delete