Hear me Allah

Ya Allah
Tuhan yang maha pemurah lagi maha penyayang
Tuhan yang maha mendengar lagi maha mengasihani
Hamba Mu yang hina ini memohon kepadaMu Ya Allah
Izinkanlah kami menjadi ibu dan ayah
Izinkanlah kami memiliki zuriat
Kurniakanlah kami zuriat yang soleh dan solehah
Kurniakanlah kami zuriat yang akan mendoakan kami
apabila kami sudah tiada kelak
Kurniakanlah kami zuriat yang akan
menyebarkan agama suciMu Ya Allah
Makbulkanlah doa kami Ya Allah
Amin Ya Rabbal Alamin

Wednesday 30 January 2013

Alhamdulillah

Salam

Harini bila bukak blog then tengok dekat follower wah, dah sampai 100 follower =)


ok la tahu la 100 apa la sangat 
blog org lain dah beratus ribu follower pun tak kecoh macam ni kan *tetibe emo apesal
saya buat blog ni dengan takde harapan pun untuk org follow blog saya sebab siapalah saya kan
bukan retis ke, blogger yg tegar ke
cuma saya nak jadikan blog ni tempat saya meluahkan dan berkongsi kisah hati saya dengan kawan2 yang melalui pengalaman yang sama mcam saya
perjalanan hidup berumahtangga yang mencabar 

Bila saya tengok follower saya dok 99 saya terlintas jugak kalau jadi 100 kan cantik
Terdetik jugak dalam hati untuk bagi hadiah kepada follower yg ke-100
Saya ucapkan terima kasih kepada kawan2 yg sudi memeriahkan blog picisan ni
dan saya harap  Mrs Sweet sudilah terima hadiah kecil dari saya ye
Terima kasih kepada semua ya!

Kepada Mrs Sweet sila emailkan alamat kat saya di sweetchinta8785@gmail.com as soon as possible k.
Saya tungguuuu....hehe.
Kepada kawan2 yg nak berkenalan dengan saya secara lebih rapat pun boleh jugak email saya di alamat email yg sama k. 
Semoga ikatan silaturrahin kita akan lebih kuat dan kekal abadi dengan niat kerana Allah swt.
Amin..

Till then
Wassalam





2 comments:

  1. Salam..
    Ya Allah..biar betul..?? Hehe..tak terlintas dan tak perasan plak yg saya org ke 100.. how lucky i am today..hehe..
    TQ ye Maryam.. smoga silaturrahim semakin erat sesama kita.. In Shaa Allah :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. w'salam..itu lah rezeki namanya..hehe..tapi hadiah kecil saja dari saya...Insyaallah..=)

      Delete