Hear me Allah

Ya Allah
Tuhan yang maha pemurah lagi maha penyayang
Tuhan yang maha mendengar lagi maha mengasihani
Hamba Mu yang hina ini memohon kepadaMu Ya Allah
Izinkanlah kami menjadi ibu dan ayah
Izinkanlah kami memiliki zuriat
Kurniakanlah kami zuriat yang soleh dan solehah
Kurniakanlah kami zuriat yang akan mendoakan kami
apabila kami sudah tiada kelak
Kurniakanlah kami zuriat yang akan
menyebarkan agama suciMu Ya Allah
Makbulkanlah doa kami Ya Allah
Amin Ya Rabbal Alamin

Monday 25 February 2013

Ke udara...

Salam

Setelah lama saya tak ke udara (ke udara?)
Rindu pulak nak menulis
Saya menyepi sekejap kerana tak ada cerita menarik nak dikongsi
Untuk ttc sekarang saya cuma makan EPO je time period sampai hari subur
Mudah-mudahan ada la rezeki
Pati delima plak dah abes
Entah bila la nak pergi beli yang baru
huhu
Cuma seminggu dua ni badan rasa lemau la
Malasssss je nak buat kerja pun
Asyik mengantuk je
Nak tidur je
Sampai suami pun marah sebab pemalas sangat hehe




Nak tanya kawan2 sekalian
Ada tak apa2 supplement yg saya boleh makan untuk tingkatkan tenaga?
Saya betul2 rasa takde semangat nak buat kerja
Badan rasa berat ~ ~ ~ dah gemok memang la berattttt (>_<)
Saya cuma nak cerdas buat kerja
Jadi bersemangat dan bertenaga
Ada suggestions tak.....................?


Till then
Wassalam




5 comments:

  1. saya cadangkan beli multivitamin + minerals. apa2 brand pon xpe.. saya beli Blackmores.itulah supplement saya hari2..
    tapikan..kalo letih tu..letih jugak..haha..mcm saya skrg ni..lom tengahri lagi..asikla menguap..hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. tq mag...blackmores tu mahal tak? hehehehe

      Delete
    2. saya pun selalu letih dan ada beli supplement dari Blackmores multivitamnin + minerals tu.. tp klau ingat makan, hehe.. betul la kan bagi saya kalau dah letih tu tetap letih jugak..hehe..

      Delete
  2. sy dulu pun ada mkn jgk EPO nie. pas2 ada amek cocoa collagen, yg nie memg terasa perubahan. badan cergas betul dkt ofis, xngantuk pun , balik umah pun masih cergas lagi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. saya nak tanya, yg coca collagen tu kan, kalau kita makan then kita pregnant takpe ke? tak bahaya utk baby?harga mcmana?

      Delete