Hear me Allah

Ya Allah
Tuhan yang maha pemurah lagi maha penyayang
Tuhan yang maha mendengar lagi maha mengasihani
Hamba Mu yang hina ini memohon kepadaMu Ya Allah
Izinkanlah kami menjadi ibu dan ayah
Izinkanlah kami memiliki zuriat
Kurniakanlah kami zuriat yang soleh dan solehah
Kurniakanlah kami zuriat yang akan mendoakan kami
apabila kami sudah tiada kelak
Kurniakanlah kami zuriat yang akan
menyebarkan agama suciMu Ya Allah
Makbulkanlah doa kami Ya Allah
Amin Ya Rabbal Alamin

Tuesday 25 September 2012

False Alarm 1

Salam...

Saya tak tahu macamana nak mula
I really do
*Tarik nafas...hembus.tarik nafas...hembus*

Ok
Here's the story

For info
Period saya irregular
Tapi few months before my wedding period memang datang every months
(even tarikh tak tetap)
Then lepas nikah saya tak period selama 2 bulan
(Saya nikah bulan 7 and bulan 7 saya masih period)
Mula2 saya langsung tak terfikir yang saya mengandung
Cuma yang saya terfikir *Ahh..period ni ting tong lagi*
Then bila saya bagitau pada offismate 
Semua cakap * Hah,confirm mengandung la tu.*
Then lepas tu baru saya terfikir * Aa..ah la. Saya dah kahwin entah2 pregnant tak. Seronoknya.*
Masa tu hati berbunga2 je. 
Rasa bersyukur sangat2 sebab terus lekat.
Saya pun ajak husband pergi Guardian beli upt
Balik rumah terus chek
Masa tu malam
Bila chek resultnya
Guess what?
"
"
"
"
"

pic from google
NEGATIVE


Saya pun macam 
*Ok...awal lagi kot.Upt tak dapat detect lagi ni. takpe,next week test lagi.*
Bila bagitau kawan semua cakap macam tu.
Then ada sekali tu saya sakit kepala sangat2.
Rasa macam ada batu besar atas kepala
Waktu lunch trus pergi klinik
Doktor suspek saya pregnant then buat upt 
For the second time
But still the result is negative
To make it short saya buat upt 3 times
ALL NEGATIVE

pic from google

I missed my period masa bulan 8 and 9 
Then bulan 10 my period pun turun dengan jayanya
Maka dengan itu terjawablah segala persoalan di minda saya 
Then saya pun terima hakikat bahawa memang period saya yang ting tong
Allah belum nak bagi...
Kan.


No comments:

Post a Comment